Wat kun je doen als het niet meteen helemaal goed gaat?
Wat kun je doen bij een missende transactie?
Bij verreweg de meeste aankopen gaat het prima en staat je bestelling al snel in het transactieoverzicht. Maar helaas gaat er af en toe iets mis als je via SponsorKliks hebt besteld en verschijnt je aankoop niet binnen 48 uur in in het overzicht.
Dat is jammer voor de KU12, vervelend en meer werk, maar laat je niet ontmoedigen! De oplossing kost maar een paar minuten tijd.
De makkelijkste manier:
Stuur een e-mail met de betreffende factuur naar info@ku12.nl met als onderwerp ‘Missende transactie’, dan handelt de Stichting KU12 het verder af.
En anders:
Klik op de Clubpagina op de link Contact. Bovenaan staat Melden Missende Transactie (of volg nu meteen deze link). Na aanklikken verschijnt de vraag naar de orderdatum en bij welke webshop de aankoop is gedaan. Klik vervolgens op de balk “de transactie is niet gevonden”. Er volgt een uitleg waarom dit het geval zou kunnen zijn. In dit stuk tekst staan 2 linkjes (‘dit formulier’ en ‘deze link’ die allebei op het invulformulier voor de missende transactie terechtkomen.
Bij Vereniging/Stichting moet je ‘Stichting Behoud Zeepunter KU12 Anna Maria‘ invullen.
Belangrijk: de factuur of orderbevestiging, die de webshop per mail heeft gestuurd eerst vanuit de mail opslaan en dan via ‘Bestand kiezen’ aan het formulier plakken. Op de orderbevestiging/factuur staan ook het orderbedrag en het bestelnummer, die je beide moet invullen.
De mededeling dat alleen onderzoek gedaan kan worden wanneer de commissie hoger is dan een bepaald bedrag, mag je van SponsorKliks negeren.
Er volgt een bedankje van SponsorKliks en zij dienen bij de webshop een verzoek in om de missende transactie in onderzoek te nemen.
Zo moet het goed komen, als het niet meteen lukt.
In dat geval: veel dank voor de te nemen/genomen moeite!